poniedziałek, 15 października 2012

Dom jest zwierciadłem duszy...

Wędrując po krajach Bliskiego Wschodu i północnej Afryki zachwycam się tamtejszym klimatem, zabytkami i rękodziełem. Nie ma wakacji bez pamiątek, uwielbiam przywozić przedmioty które potem cieszą oko i ...serce. Od zawsze marzę o wnętrzu które będzie połączeniem mojej ukochanej bieli, szarości i egzotycznych przedmiotów. Przeszukuję czasopisma i internet, pomysły się rodzą, pęcznieją a czasem dojrzewam do ich realizacji!;)



Najbardziej podobają mi się nowoczesne, subtelne, oszczędne wnętrza ozdobione bogatym, pięknym przedmiotem z duszą, i te jasne, z dużą ilością turkusu przywodzącego na myśl niebo i Morze Czerwone. Chciałabym podejrzeć jak wyglądają domy żyjących tam ludzi - na moje nieszczęście używają zwykłych, pospolitych firanek ;) Chcę się dzielić swoimi pomysłami i inspiracjami. Na razie musi mi wystarczyć moja marokańska lampa i kilka pamiątek przywiezionych w walizkach ale... to tylko na razie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz